لو رفتن مشخصات فنی و دموی BlackBerry Z10
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

لو رفتن مشخصات فنی و دموی BlackBerry Z10

اگرچه قرار است در پایان ماه جاری میلادی (۱۱ بهمن) مراسم رونمایی و معرفی رسمی سیستم عاملبلک بری10 شرکت Research In Motion برگزار شود، اما نشت اطلاعات و لو رفتن محصولات آن همچنان ادامه دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش از لو رفتن عکس های منتسب به بلک بری زد ۱۰گفتیم. اکنون علاوه بر کاتالوگ ۳۷ صفحه ای محصولات آینده ریم، مشخصات فنی BlackBerry Z10 هم به بیرون درز کرده است. گفته می شود این اسمارت فون، اولین محصول مجهز به بلک بری ۱۰ است که در کنفرانس ۳۰ ژانویه هم حضور خواهد داشت.

طبق این اطلاعات، BlackBerry Z10 از یک صفحه 4.2 اینچی با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم بهره می برد. دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5x و دوربین جلو آن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این به NFC، باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و 4G LTE هم مجهز است. پردازنده آن هم احتمالا از نوع اسنپ دراگون ساخت کوالکام است.

البته این نشت اطلاعات و لو رفتم مشخصات به همین جا ختم نشده است. بلکه یک سایت آلمانی توانسته نمونه ای از بلک بری زد ۱۰ را به چنگ آورده و دموی ۷ دقیقه ای برای آن آماده کند.

منبع: نارنجی

دانسفهان سیتی -


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت2:20---9 بهمن 1391
سلام
من خيلي از وبلاگت خوشم مياد چون موضوع وبلاگ شما با موضوع وبلاگ من يكي هستش خوش حال مي شم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم منتظرت هستم


abbas
ساعت0:03---9 بهمن 1391
با سلام


گاهی برای دلم دل تنگ میشوم
گاهی مثل مداد مشکی پر رنگ میشوم

با هرگناه فاصله میگیرم از شما
دارم شبیه مردم دل سنگ میشوم…

کلیک کنید و عضو بشین

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=abbasonl ine


ViDa
ساعت19:05---8 بهمن 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای

ID : vpndez_best


مهرداد
ساعت0:53---8 بهمن 1391
سلام
من خيلي از وبلاگت خوشم مياد چون موضوع وبلاگ شما با موضوع وبلاگ من يكي هستش خوش حال مي شم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم منتظرت هستم


ستایش
ساعت2:17---3 بهمن 1391
سلام عزیزم
وب خوبی داری من وبت را پسندیدم دلم میخواد ادرست را تو سایت من ثبت کنی یه سری به من بزنم
منتظرتم عزیزم


دوست خوب
ساعت2:12---3 بهمن 1391
سلام خوبی؟امیدوارم همیشه حالت خوبه من بهت سر زدم وقت کردی تو هم بهم سر بزن ممنونم.فعلا خداحافظ

فريبا
ساعت2:11---3 بهمن 1391
سلام
مطلب خوبي بود
باز سر مي زنم .
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2795
بازدید کل : 62701
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1